Functies van VreugdOnline

Onze ledenadministratie software genaamd VreugdOnline bestaat uit een basis versie en kan worden uitgebreid met verschillende uitbreidingen. Op basis van jouw wensen en die van jouw organisatie, vereniging of club, kies je de uitbreidingen die passen. Op deze pagina vind je de beschrijving van de functionaliteiten en mogelijkheden binnen VreugdOnline.

Basis versie

Alle gegevens vastleggen
Met de basisversie van VreugdOnline voer je eenvoudig alle basisgegevens van je leden in. Wijzigingen doorvoeren of het verwijderen van deze data is ook erg gemakkelijk. Alle gegevens rond abonnementen, lesuren, cursussen en activiteiten kun je eenvoudig vastleggen in het systeem. Bij het gegevensoverzicht van abonnementen, lesuren of cursussen meld je de leden aan. Met één druk op de knop zijn ze zowel fysiek als administratief lid geworden.

Berichten versturen
Vanuit VreugdOnline is het versturen van berichten naar leden heel eenvoudig. Je kunt zelfs kiezen uit het sturen van een brief, e-mail of pushbericht.

Rapportages
Alle gegevens in het systeem kunnen gebruikt worden voor het maken van rapportages. Genereer bijvoorbeeld managementgrafieken, financiële overzichten, lesplanningen en agenda-overzichten. Ook genereer je met VreugdOnline handige grafische overzichten die snel inzicht en overzicht geven. Heb je de rapportages liever in een Excel bestand? Exporteer de data dan met één druk op de knop naar Excel.

Interface zoals jij het wil
VreugdOnline heeft geen statische interface: je kunt zelf de schermen naar wens indelen. Zo bepaal jij hoe je werkt, en dat kan veel tijd besparen. Onze klanten beoordelen ons erg goed op het gebied van gebruiksvriendelijkheid en overzicht.

Uitbreidingen

Direct aanmelden vanuit je website of app
Geef een stukje administratie uit handen. Laat jouw leden zich online aanmelden voor een abonnement, les of activiteiten. Zij voeren zelf de gegevens in. Je stelt in of er direct betaald moet worden (bijvoorbeeld via iDeal) of dat er een machtiging moet worden gegeven. Alle gegevens worden direct in VreugdOnline verwerkt, en je hebt er geen omkijken meer naar!

Compleet reserveringssysteem
Direct reserveren via de website of app. VreugdOnline biedt een volledig reserveringssysteem. Leden plannen eenvoudig hun lessen in via een tablet, computer of smartphone, waarna ze dit ook eenvoudig kunnen delen op social media. Ze kunnen zelfs vrienden uitnodigen.

Koppeling met Exact boekhoudpakket
Er is een online koppeling met Exact beschikbaar, waarmee alle gegevens vanuit VreugdOnline ledenadministratie direct in Exact 1 op 1 worden bijgewerkt. Hiermee bespaar je veel tijd en het verkleint bovendien de kans op fouten.

Incasso (SEPA)
Met een druk op de knop maak je op elk gewenste moment een SEPA-bestand aan. Dit bestand zorgt voor de machtiging van een automatische incasso (bankafschrijving). Het SEPA-bestand stuur je naar de bank waarna je de bedragen ontvangt.

Balieregistratie
Toegangscontrole en aanwezigheidsregistratie is eenvoudig met VreugdOnline. Bij binnenkomst halen leden een pasje door de lezer, of houden ze een vinger of mobieltje voor een scanner. De klantgegevens zijn zichtbaar op een scherm voor de baliemedewerker. Deze kan zo nodig betalingen bijwerken of gegevens aanpassen. De klant die binnenkomt, ziet op een extra scherm de gegevens die voor hem belangrijk zijn, bijvoorbeeld hoe lang zijn abonnement doorloopt.

Jij stelt zelf de spelregels voor de toegang in. Bijvoorbeeld wie er op welk moment binnen mag komen of het maximum aantal keer dat iemand mag binnenkomen in een periode.

Kassa
Van een drankje tot een artikel uit jouw shop. Met het geautomatiseerde kassasysteem wordt de betaling direct geregeld. De verkoop wordt automatisch gekoppeld aan een persoon door op het kassascherm de foto van de klant te activeren. Zo betaalt de klant via automatische incasso of via een tegoed op zijn klantenkaart. En ook prettig: via de kassa uitbreiding hou je automatisch de voorraad bij.

Toegangsrechten
Bepaal zelf per medewerker of per groep medewerkers wat hij/zij mag zien of veranderen in VreugdOnline. Zo houd je bijvoorbeeld de financiële gegevens verborgen voor de trainers.

Een eigen smartphone app
Een eigen applicatie voor de smartphone is het ideale middel om met leden te communiceren. Tegenwoordig hebben meer mensen een smartphone dan een pc of desktop computer. Klanten kunnen hun eigen gegevens bekijken via de app en wijzigen als dat nodig is en zonder tussenkomst van een medewerker. Ook kunnen leden al hun tegoeden bekijken, denk hierbij aan bar-/horecategoed, lestegoed en inhaalles tegoed. De app verbindt de leden onderling met behulp van communicatiemiddelen zoals het sturen van groepsberichten. De app is volledig in de huisstijl van jouw organisatie en past daarom goed in de moderne digitale wereld van nu. Met de app kun je jouw leden nog beter van dienst zijn.

Vreugd Online heeft vele mogelijkheden

Hardware

In sommige situaties is er moderne hardware nodig om de software VreugdOnline goed te laten draaien. Om te beginnen een computer waarop de software draait. In de meeste gevallen zul je een computer hebben waarop je toegang hebt. Als je een winkel, sport- of dansschool kun je ook andere hardware gebruiken zoals toegangspoortjes. Hierin kunnen wij voorzien. Wij maken gebruik van moderne hardware die jouw organisatie professioneel aankleden. Het is niet verplicht om de hardware bij ons aan te schaffen. Wij kunnen wel de uiterste nauwkeurigheid bieden en staan garant voor maximale zekerheid en continuïteit.

Hardware die bij ons kan worden aangeschaft:

  • Computer
  • Webcam
  • Kassasysteem (bonprinter, kassalade, touchscreen)
  • Printer
  • Scanner (vinger, barcode, magneetkaart etc)
  • Netwerkapparatuur
  • Noodstroomvoorziening
  • Draaideur(tourniquet)

Ook leveren wij vele soorten toegangssystemen die worden voorzien van het logo van jouw organisatie, club of vereniging:

  • Magneetkaarten
  • Barcodekaarten
  • QR- kaarten
  • NFC stickers
  • Contactloze polsbanden
  • Vingerscan
  • Toegang via uw eigen telefoon
  • Gezichtsherkenning

Deze complete lijst aan hardwarecomponenten werken uitstekend samen met onze ledenadministratie software. Heb je interesse? Graag adviseren wij je persoonlijk. Neem in dat geval contact met ons op. Wij helpen je graag verder en hebben voor elke wens een oplossing!